Klacht indienen

Vindt u dat u door ons niet goed behandeld bent. Heeft u bijvoorbeeld geen reactie ontvangen of informatie laat gekregen? Is een van onze medewerkers of een bestuurder onbeleefd geweest? Dan kunt u een klacht bij ons indienen.

Klacht over gedrag medewerker of bestuurder

Probeer het eerst uit te praten. Onze medewerkers doen hun best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat er iets misgaat. Een goed gesprek kan helpen. Er kan sprake zijn van een misverstand en dat is makkelijk te herstellen. Onze klachtencoördinator kan u helpen, bel 14 0591 of mail gemeente@borger-odoorn.nl.

Schade of vuil in uw buurt

Let op! Wilt u een melding doen over het niet legen van uw container, een stoeptegel die los ligt, afvaldumping of een fietspad waar het onveilig is? Deze melding doet u via het formulier melding openbare ruimte.

U kunt op drie manieren uw klacht bij ons melden

  • U neemt telefonisch contact door te bellen naar 14 0591. Vraag naar onze klachtencoördinator.
  • U vult het online formulier klacht indienen in.
  • U stuurt een e-mail of een brief . Geef bovenaan de brief of e-mail duidelijk aan dat het om een klacht gaat. Verder vermeldt u uw naam en adres, een duidelijke omschrijving van uw klacht en de naam van de medewerker of bestuurder van de gemeente over wie u een klacht heeft. 

Wat doen wij met uw klacht?

Onze klachtencoördinator draagt zorg voor het onderzoek naar uw klacht en zorgt dat uw klacht op de juiste plek terechtkomt. Vervolgens neemt de leidinggevende van degene waar uw klacht over gaat contact met u op. Uw klacht wordt binnen zes weken afgehandeld. Als wij meer tijd nodig hebben dan nemen wij contact met u op. 

Niet eens met de afhandeling van uw klacht? 

Als u het niet eens bent met de beslissing van de gemeente over uw klacht, neemt u contact op met de Nationale Ombudsmanexterne-link-icoon.